Di Mata SuMie
Kau lihat apa yang aku ingin kau lihat..
By: iDa SuMie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Monday, 28-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Ustazah Raha

Posing sikit..
Pakai macam ni betul ke?
Jap ek.. betul kan sikit
View all 8 photos...


Ya puan-puan, fesyen bertudung hari ini digayakan oleh Ustazah Raha.. Sesuai untuk pergi belajar mengaji maupun mengajar mengaji. Juga sangat dituntut ketika keluar dari rumah untuk bershopping, pergi berkerja atau jalan saja-saja.. Walau macamanapun fesyen ini agak kurang sesuai diperagakan semasa tidur dan ketika mandi..


Tuesday, 22-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Rombongan Cik Raha ke Port Dickson

 
 
 
View all 16 photos...


Rombongan Cik Raha ke Port Dickson sempena cuti Tahun Baru Cina hari tu berjalan lancar tanpa sebarang kejadian tak diingini. Alhamdulillah.

Cik Raha terjerit-jerit excited berendam air masin for the first time. Abah Raha juga excited mandi laut walaupun tak terjerit-jerit. Cuma Mak Raha jek yg macam liat jek nak berendam sebab takut mekap cair, kulit mengelupas dan sebagainya.. huhuhu...

Camnapun, air laut PD kureenggg bersih menyebabkan sesapa yang mandi pakai t-shirt putih di PD akan berasa menyesal selepas keluar dari laut, disebabkan t-shirt putih itu telahpun bertukar kepada kaler kuning atau coklat cair yang hodoh rupanya.. Abih nak wat cemana, dah itu jek pantai yg dekat ngan KL.


Tuesday, 1-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kembara Perut & Tekak - Waffle Stop

Banana Ice-Cream
Blackpepper Beef
Peach Ice-Cream
View all 7 photos...


Saturday, 15-Jan-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Masjid

Putrajaya
Putrajaya 2
Jalan Duta


Friday, 14-Jan-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
IF CREATIVE

 


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net